Met de InPost mobiele app kunt u eenvoudig pakketten ontvangen, verzenden en retourneren via een Parcel Locker®. Daarnaast kunt u via de app uw zendingen volgen en online aankopen doen bij verschillende webwinkels met InPost Pay. Zo eenvoudig als altijd!
👉 De volgende InPost-loterij is begonnen!
Speel voor een campervan, eSky-vouchers en meer dan 14 miljoen directe beloningen. Doe mee met de loterij tot en met 30/06/2025. De loterij staat open voor volwassen deelnemers aan het loyaliteitsprogramma InPost. De volledige algemene voorwaarden zijn beschikbaar op www.uniqueone.pl/regulaminy. De loterij wordt georganiseerd door Unique One sp. z o. o., gevestigd in Warschau.
👉 Bestel snel met InPost Pay.
Selecteer de InPost Pay-knop in een deelnemende webwinkel en voltooi uw aankoop in de InPost-app. U hoeft niet in te loggen, geen formulieren in te vullen en u ontvangt geen e-mails. U registreert zich slechts één keer bij InPost Pay en winkelt vervolgens veilig met één klik. Van betaling tot levering: snel en gemakkelijk. Al uw bestelgegevens, inclusief statussen en bezorgmeldingen, vindt u in één app. Ontdek een nieuwe dimensie van online shoppen!
👉 Verzenden zonder label
U kunt uw pakket gemakkelijk verzenden met InPost Mobile – zonder een verzendlabel af te drukken, 24/7, via elke Parcel Locker®. Het enige wat u hoeft te doen is de kluis op afstand met één klik te openen, de QR-code te scannen of de verzendcode op het scherm van de Parcel Locker® in te voeren!
👉 Het kluisje op afstand openen
Een van de belangrijkste functies van de app is het op afstand openen van het kluisje: u hoeft het Paczkomat®-scherm niet aan te raken. Tik gewoon op “Open locker op afstand” en hij gaat vanzelf open!
👉 Verlenging van de ophaaldeadline
App-gebruikers kunnen de ophaaltijd voor hun Paczkomat®-pakket eenvoudig met 24 uur verlengen. Twaalf uur voor de deadline verschijnt er een knop ‘Verlengen’ in de app. Tik erop, betaal en je bent klaar!
👉 Snel en gemakkelijk pakketten retourneren
Bent u het beu om uw online aankopen te retourneren? Bij ons niet. Iedere InPost Mobile-gebruiker kan eenvoudig een pakket retourneren naar partnerwinkels! U hoeft geen verzendlabel af te drukken. U vult gewoon de retourgegevens in en verstuurt het pakket vanuit elke Parcel Locker®.
👉 Koerierspakketten probleemloos doorsturen
Niet thuis voor uw InPost-koerier? Klik in de app op ‘Doorverwijzen’ en kies een nieuwe bezorgoptie: Parcel Locker®, PUDO-punt of het adres van een buur.
👉 Een pakket in de Ease of Access Zone plaatsen
De Ease of Access Zone is een oplossing waarmee pakketten afgeleverd kunnen worden in lagere lockers in de Parcel Locker®. Deze functionaliteit is bedoeld voor mensen met een beperking en mensen met een klein postuur. Als u wilt dat het pakket in de Zone wordt geplaatst, selecteert u de knop "Activeren" in de details van het pakket.
👉 Zendingen ophalen met behulp van de Multi-locker-functionaliteit
Multi-locker is een optie waarmee u meerdere pakketten in één kluis in een Parcel Locker® kunt ontvangen. Pakketten die in de Multi-locker zijn opgenomen, worden in de app in één bericht verzameld en blauw gemarkeerd.
👉 Parcel Lockers® zijn altijd dichtbij
U kunt eenvoudig een Parcel Locker® of PUDO-punt vinden in de app. Het enige wat u hoeft te doen is op de kaart te klikken en als u locatievoorzieningen hebt ingeschakeld, toont de applicatie u de dichtstbijzijnde InPost-bezorgpunten.
👉 Weet altijd waar uw pakket zich
bevindt Met de app kunt u alle zendingen waar u op wacht, bijhouden. Via meldingen wordt u op de hoogte gehouden van wijzigingen in de verzendstatus. Jouw zendingen die je in de afgelopen 30 dagen hebt besteld, zijn na het inloggen zichtbaar in de app.
👉 Contantloos betalen voor zendingen onder rembours
Je kunt rembourszendingen betalen met PayByLink-overschrijvingen - een eenvoudige en handige oplossing die je vrijheid en volledige controle over je bestelling geeft.
U maakt de applicatie SAMEN met ons!
Wij werken het product regelmatig bij en spelen daarbij in op suggesties van gebruikers. De InPost mobiele app is er allereerst voor u, dus we luisteren altijd naar wat u te zeggen hebt.
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-app:
• We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd om de prestaties van de applicatie te verbeteren
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-app:
• We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd om de prestaties van de applicatie te verbeteren
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-app:
• We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd om de prestaties van de applicatie te verbeteren - Verbeterd scrollen. - Leesvarianten toegevoegd (bèta). - Aantal opeenvolgende dagen en offertes toegevoegd. - Optionele herinneringen toegevoegd. - Nieuwe release (bèta) toegevoegd. - Kleur toegevoegd aan liturgische gewaden. - Correcties in algoritme en teksten. - Mogelijkheid om de tekstgrootte te wijzigen met twee vingers of door op de vergrootglasknoppen te drukken. - Knoppen "Vorige dag / Vandaag / Volgende dag" toegevoegd. - Optie toegevoegd in het menu "Altijd op het scherm" In de nieuwste versie van de mobiele applicatie Pocztowy hebben we het volgende beschikbaar gemaakt: - de mogelijkheid om een betaalkaart toe te voegen aan Click to Pay - een handige en veilige standaard voor kaartbetalingen op internet, zonder dat u telkens uw kaartgegevens hoeft in te voeren - technische verbeteringen voor toekomstige functionaliteiten. - ondersteuning toegevoegd voor WMS-lagen (shading, BDOT 10k en andere), - schaal toegevoegd aan de kaart, - interface verbeterd - gemakkelijker te gebruiken met één hand, Bugfixes. Wijzigingen en verbeteringen in de applicatie. Bug opgelost. - ? Een aantal oplossingen voor het zoeken naar bezoeken. Een compleet nieuwe Lisek - bekijk het zelf! Gerapporteerde bugs opgelost. Prestatieoptimalisatie Ondersteuning voor 2 voor 1 promotie, Functie voor het terugbetalen van bestellingen, Mogelijkheid om in te zoomen op de videospeler, Oplossingen en optimalisaties Gebruikers: Duisternis, wij zien duisternis, duisternis, wij zien duisternis! Programmeur: Het productie-experiment duurde langer dan verwacht. Gebruikers: Waarom zijn er geen vensters met films en WOŚP-groeten? Programmeur: Deze opvattingen zijn al lang uitgestorven. Gebruikers: Ze zijn uitgestorven, het waren tenslotte geen mammoeten. Programmeur: Dat blijkt in zekere zin wel zo te zijn. Gebruikers: Programmeur, wat gebeurt hier? Programmeur: We stuitten op een bug en de schermen werden donker. Werk de app bij en alles wordt duidelijk. - Verbeterde applicatiestabiliteit. - Kleine bugs opgelost.
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-app:
• We hebben verschillende verbeteringen geïmplementeerd om de prestaties van de applicatie te verbeteren
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-app:
• We hebben verschillende verbeteringen geïmplementeerd om de prestaties van de applicatie te verbeteren.
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-app:
• We hebben verschillende verbeteringen geïmplementeerd om de prestaties van de applicatie te verbeteren.
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-app:
• We hebben verschillende verbeteringen geïmplementeerd om de prestaties van de applicatie te verbeteren
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-app:
• We hebben verschillende verbeteringen geïmplementeerd om de prestaties van de applicatie te verbeteren
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-app:
• We hebben verschillende verbeteringen geïmplementeerd om de prestaties van de applicatie te verbeteren.
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-applicatie:
• We hebben verschillende oplossingen geïntroduceerd om de werking van de applicatie te verbeteren
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-applicatie:
• We hebben verschillende oplossingen geïntroduceerd om de werking van de applicatie te verbeteren.
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-applicatie:
• We hebben verschillende oplossingen geïntroduceerd om de werking van de applicatie te verbeteren
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-applicatie:
• We hebben verschillende oplossingen geïntroduceerd om de werking van de applicatie te verbeteren.
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-applicatie hebben we het volgende geïntroduceerd:
• de hoeveelheid CO2-voetafdruk,
• oplossingen om de werking van de applicatie te verbeteren.
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-applicatie:
- We hebben verschillende correcties geïntroduceerd om de werking van de applicatie te verbeteren
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-applicatie:
- We hebben verschillende correcties geïntroduceerd om de werking van de applicatie te verbeteren
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-applicatie:
- We hebben verschillende correcties geïntroduceerd om de werking van de applicatie te verbeteren.
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-applicatie:
- We hebben verschillende fixes geïntroduceerd om de werking van de applicatie te verbeteren
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-applicatie:
- We hebben verschillende fixes geïntroduceerd om de werking van de applicatie te verbeteren
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-applicatie:
- We hebben verschillende fixes geïntroduceerd om de werking van de applicatie te verbeteren.
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-applicatie:
- we hebben het Notificatiecentrum verplaatst - nu vind je het in de rechterbovenhoek van het hoofdscherm
- we hebben de mogelijkheid toegevoegd om een kortingscode in te voeren bij het verzenden van een pakket
In de nieuwste versie van de InPost Mobile-applicatie:
- sturen we u een PUSH-melding over een nieuwe zending gedeeld van app naar app
- we hebben enkele kleine verbeteringen ingevoerd
W najnowszej wersji aplikacji InPost Mobile
:
W najnowszej wersji aplikacji InPost Mobile:
- porozmawiasz z MATem lub naszym konsultantem przez Chat. Tę opcję znajdziesz w zakładce Pomoc > Kontakt
- usuniesz lub zarchiwizujesz swoje zwroty